Bicstext 2013.07.12. 13:22

A videótékában

Én, a 16 éves fiú, aki még életemben nem szegtem meg szabályokat, szerettem volna megnézni a haverjaim kedvenc filmjét. Az különösebben nem érdekelt, hogy 18-as karikás, és azt mondták a barátaim, hogy nincs benne semmi olyan, amit ne láthattam volna. Naná, hogy rajtakaptak, hogy nem vagyok még nagykorú, egyből hívták anyámékat. Ha ők megtudják, hogy szabálysértést akartam elkövetni lehet, hogy... nem is tudom, mit fognak velem csinálni.

Inkább elszököm. Igen, elszököm. Elkérem magam a vécére, ott pedig kimászom az ablakon. Nem, az nem jó. Túl hangos. Addig törtem a fejem, amíg csak megérkeztek a szüleim, akiknek mindent elmeséltek a dolgozók. Igen, mindenre erőteljesen felhívták megzavarodott szüleim figyelmét. Mert hát ők nem tudták. A tizenévesek eltitkolnak ezt-azt a szüleik elől, nem igaz? Minden 16 évesnek megvannak a maga titkai, ugyebár.

 

Laczkó Petra

A bejegyzés trackback címe:

https://bicstext.blog.hu/api/trackback/id/tr685401854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása